Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
Trường DC Giá trịNgôn ngữ
dc.contributor.advisorBùi, Văn Hưng,TS
dc.contributor.authorĐào, Xuân Khương
dc.date.accessioned2022-08-12T10:47:54Z-
dc.date.available2022-08-12T10:47:54Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/10716-
dc.descriptionQuản trị kinh doanh
dc.description.abstractChapter I: Introduction. Chapter II : Theoretical framework of business strategy. Chapter III: Melinh hypermarket business strategy analysis. Chapter IV: Business strategic choices for Melinh hypermarket. Chapter V: Action plan for fiscal year 2009 - from vision to action
dc.description.tableofcontentsChapter I: Introduction. Chapter II : Theoretical framework of business strategy. Chapter III: Melinh hypermarket business strategy analysis. Chapter IV: Business strategic choices for Melinh hypermarket. Chapter V: Action plan for fiscal year 2009 - from vision to action
dc.language.isoeng
dc.publisherTrường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
dc.subjectBusiness strategy
dc.titleBusiness strategy in Melinh hypermarket from vision to action
dc.typeLuận Văn Thạc Sỹ
dc.identifier.barcodeThS.5336
Bộ sưu tập
23. Quản trị kinh doanh


  • 5336.pdf
  • G:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCR
    • Dung lượng : 38,53 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads : 
  • Biểu ghi đơn giản Thống kê truy cập Open App

    Tải ứng dụng đọc sách

    (Lưu ý: Sử dụng ứng dụng NEU Book Reader để xem đầy đủ tài liệu.
    Bạn đọc có thể tải NEU Book Reader từ App Store hoặc Google play
    với từ khóa "NEU Book Reader")



    Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
    Trường DC Giá trịNgôn ngữ
    dc.contributor.advisorBùi, Văn Hưng,TS
    dc.contributor.authorĐào, Xuân Khương
    dc.date.accessioned2022-08-12T10:47:54Z-
    dc.date.available2022-08-12T10:47:54Z-
    dc.date.issued2011
    dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/10716-
    dc.descriptionQuản trị kinh doanh
    dc.description.abstractChapter I: Introduction. Chapter II : Theoretical framework of business strategy. Chapter III: Melinh hypermarket business strategy analysis. Chapter IV: Business strategic choices for Melinh hypermarket. Chapter V: Action plan for fiscal year 2009 - from vision to action
    dc.description.tableofcontentsChapter I: Introduction. Chapter II : Theoretical framework of business strategy. Chapter III: Melinh hypermarket business strategy analysis. Chapter IV: Business strategic choices for Melinh hypermarket. Chapter V: Action plan for fiscal year 2009 - from vision to action
    dc.language.isoeng
    dc.publisherTrường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
    dc.subjectBusiness strategy
    dc.titleBusiness strategy in Melinh hypermarket from vision to action
    dc.typeLuận Văn Thạc Sỹ
    dc.identifier.barcodeThS.5336
    Bộ sưu tập
    23. Quản trị kinh doanh


  • 5336.pdf
  • G:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCR
    • Dung lượng : 38,53 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads :