Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
Trường DC Giá trịNgôn ngữ
dc.contributor.advisorLe, Thi Lan Huong,TS
dc.contributor.authorPhan, Nguyen Hong
dc.date.accessioned2022-08-12T10:52:35Z-
dc.date.available2022-08-12T10:52:35Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/10904-
dc.descriptionQuản trị kinh doanh
dc.description.abstractChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background on advertising programs in service industry. Chapter III: NRO — VNA and promotional fares. Chapter IV: Analyzing current situation of advertising activities at NRO. Chapter V: Recommendations for NRO to improve advertising activities.
dc.description.tableofcontentsChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background on advertising programs in service industry. Chapter III: NRO — VNA and promotional fares.. Chapter IV: Analyzing current situation of advertising activities at NRO. Chapter V: Recommendations for NRO to improve advertising activities.
dc.language.isoeng
dc.publisherTrường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
dc.subjectAdvertising
dc.subjectpromotional fares
dc.subjectVietnam Airlines
dc.titleAdvertising activities for promotional fares at Northern regional office - Vietnam Airlines
dc.typeLuận Văn Thạc Sỹ
dc.identifier.barcodeThS.6825
Bộ sưu tập
23. Quản trị kinh doanh


  • 6825.pdf
  • G:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCR
    • Dung lượng : 50,21 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads : 
  • Biểu ghi đơn giản Thống kê truy cập Open App

    Tải ứng dụng đọc sách

    (Lưu ý: Sử dụng ứng dụng NEU Book Reader để xem đầy đủ tài liệu.
    Bạn đọc có thể tải NEU Book Reader từ App Store hoặc Google play
    với từ khóa "NEU Book Reader")



    Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
    Trường DC Giá trịNgôn ngữ
    dc.contributor.advisorLe, Thi Lan Huong,TS
    dc.contributor.authorPhan, Nguyen Hong
    dc.date.accessioned2022-08-12T10:52:35Z-
    dc.date.available2022-08-12T10:52:35Z-
    dc.date.issued2012
    dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/10904-
    dc.descriptionQuản trị kinh doanh
    dc.description.abstractChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background on advertising programs in service industry. Chapter III: NRO — VNA and promotional fares. Chapter IV: Analyzing current situation of advertising activities at NRO. Chapter V: Recommendations for NRO to improve advertising activities.
    dc.description.tableofcontentsChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background on advertising programs in service industry. Chapter III: NRO — VNA and promotional fares.. Chapter IV: Analyzing current situation of advertising activities at NRO. Chapter V: Recommendations for NRO to improve advertising activities.
    dc.language.isoeng
    dc.publisherTrường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
    dc.subjectAdvertising
    dc.subjectpromotional fares
    dc.subjectVietnam Airlines
    dc.titleAdvertising activities for promotional fares at Northern regional office - Vietnam Airlines
    dc.typeLuận Văn Thạc Sỹ
    dc.identifier.barcodeThS.6825
    Bộ sưu tập
    23. Quản trị kinh doanh


  • 6825.pdf
  • G:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCR
    • Dung lượng : 50,21 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads :