Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
Trường DC Giá trịNgôn ngữ
dc.contributor.advisorHo, Sy Hung,TS
dc.contributor.authorHa, Thi Huyen Trang
dc.date.accessioned2022-08-12T10:52:42Z-
dc.date.available2022-08-12T10:52:42Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/10908-
dc.descriptionQuản trị kinh doanh
dc.description.abstractChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background. Chapter III: Analyzing marketing mix for competitors of 26 nexium. Chapter IV: Discussion and recommendation for Astrazeneca in marketing nexium product.
dc.description.tableofcontentsChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background. Chapter III: Analyzing marketing mix for competitors of 26 nexium. Chapter IV: Discussion and recommendation for Astrazeneca in marketing nexium product.
dc.language.isoeng
dc.publisherTrường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
dc.subjectCustomer
dc.subjectE-Banking service
dc.subjectMilitary Bank (MB)
dc.titleAnalyzing current competitors of Astrazeneca pharmaceutical company in distributing gastrointestinal product in Vietnamese market
dc.typeLuận Văn Thạc Sỹ
dc.identifier.barcodeThS.6829
Bộ sưu tập
23. Quản trị kinh doanh


  • 6829.pdf
  • G:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCR
    • Dung lượng : 23,74 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads : 
  • Biểu ghi đơn giản Thống kê truy cập Open App

    Tải ứng dụng đọc sách

    (Lưu ý: Sử dụng ứng dụng NEU Book Reader để xem đầy đủ tài liệu.
    Bạn đọc có thể tải NEU Book Reader từ App Store hoặc Google play
    với từ khóa "NEU Book Reader")



    Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
    Trường DC Giá trịNgôn ngữ
    dc.contributor.advisorHo, Sy Hung,TS
    dc.contributor.authorHa, Thi Huyen Trang
    dc.date.accessioned2022-08-12T10:52:42Z-
    dc.date.available2022-08-12T10:52:42Z-
    dc.date.issued2012
    dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/10908-
    dc.descriptionQuản trị kinh doanh
    dc.description.abstractChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background. Chapter III: Analyzing marketing mix for competitors of 26 nexium. Chapter IV: Discussion and recommendation for Astrazeneca in marketing nexium product.
    dc.description.tableofcontentsChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background. Chapter III: Analyzing marketing mix for competitors of 26 nexium. Chapter IV: Discussion and recommendation for Astrazeneca in marketing nexium product.
    dc.language.isoeng
    dc.publisherTrường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
    dc.subjectCustomer
    dc.subjectE-Banking service
    dc.subjectMilitary Bank (MB)
    dc.titleAnalyzing current competitors of Astrazeneca pharmaceutical company in distributing gastrointestinal product in Vietnamese market
    dc.typeLuận Văn Thạc Sỹ
    dc.identifier.barcodeThS.6829
    Bộ sưu tập
    23. Quản trị kinh doanh


  • 6829.pdf
  • G:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCR
    • Dung lượng : 23,74 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads :