Tóm tắt
Chương I: Tổng quan nghiên cứu về sự hài lòng của khách du lịch MICE và các nhân tố ảnh hưởng Chương II: Phương pháp nghiên cứu Chương III: Kết quả nghiên cứu Chương IV: Giải pháp nâng cao sự hài lòng của khách du lịch MICE
Chủ đề
Hải Phòng, Khách du lịch, Mice, Sự hài lòng
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Ahmad Ramli Mahmmod (2012) "Tourist Satisfation in Malaysia” International Journal Business and Social Science Vol.4 pp 237-248.
2. Ahmad Puad Mat Som and Mohammad Bader Badarneh (2011), “Tourist Satisfaction and Repeat Visitstion” “Toward a N ew Comprehensive Model”,
International Journal of Human and Social Sciences 6:1. University Sains Malaysia.
3. Al Qeed, M. A, Fawaeer, M. A and Qaid, B. (2012), “Measuring Tourist Satisfaction by the Jordanian Tourism Services in the Area off Um Qais”, International Journal of Marketing Studies, 4 (1), pp.150 -158.
4. Ali, Jihad Abu; Howaidee Majeda (2012), “The Impact of Service Quality on Tourist Satisfaction in Jerash”, Interdisciplinary Journal of Contemporary
Research In Business, (312), pp. 164-187.
5. Alrousan, Ramzi M; Abuamoud, Ismaiel M (2013) “The Mediation of Tourism Quality and Tourists Loyalty: Five Stars Hotel in Jordanian Environment“
International Business Reseach 6.8 pp 79 – 90.
1. Ahmad Ramli Mahmmod (2012) "Tourist Satisfation in Malaysia” International Journal Business and Social Science Vol.4 pp 237-248.
2. Ahmad Puad Mat Som and Mohammad Bader Badarneh (2011), “Tourist Satisfaction and Repeat Visitstion” “Toward a N ew Comprehensive Model”,
International Journal of Human and Social Sciences 6:1. University Sains Malaysia.
3. Al Qeed, M. A, Fawaeer, M. A and Qaid, B. (2012), “Measuring Tourist Satisfaction by the Jordanian Tourism Services in the Area off Um Qais”, International Journal of Marketing Studies, 4 (1), pp.150 -158.See More
1360.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 2,32 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 0
Downloads : 0