Tóm tắt
Chương I: Tổng quan; Chương II: Cơ sở lý thuyết và khung khái niệm nghiên cứu; Chương III: Phương Pháp nghiên cứu; Chương IV: Kết quả và phân tích dữ liệu; Chương V: Giải pháp và kiến nghị
Chủ đề
Xây dựng cộng đồng học tập, phát triển chuyên môn trực tuyến, giảng viên dạy tiếng Anh, quan điểm Lý thuyết Hoạt động
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Bayar, A. (2014). The Components of Effective Professional Development Activities
in Terms of Teachers' Perspective. Online Submission, 6(2), 319-327.
2. Beach, R. (2012). Can online learning communities foster professional development?
Language Arts, 89(A), 256—262.
3. Blitz, c. L. (2013). Can Online Learning Communities Achieve the Goals of Traditional Professional Learning Communities? What the Literature Says. REL 2013- 003. Regional Educational Laboratory Mid-Atlantic.
4. Booth, S.E. and Kellogg, S.B. (2014). Value creation in online communities for educators. In British Journal of Educational Technology, 1(15). Bjet. 12168.
5. Birman, B. s., Desimone, L., Porter, A. c., & Garet, M. s. (2000). Designing
professional developmentthat works.Educational Leadership, 57(8), 28-33.
1. Bayar, A. (2014). The Components of Effective Professional Development Activities
in Terms of Teachers' Perspective. Online Submission, 6(2), 319-327.
2. Beach, R. (2012). Can online learning communities foster professional development?
Language Arts, 89(A), 256—262.
3. Blitz, c. L. (2013). Can Online Learning Communities Achieve the Goals of Traditional Professional Learning Communities? What the Literature Says. REL 2013- 003. Regional Educational Laboratory Mid-Atlantic.
4. Booth, S.E. and Kellogg, S.B. (2014). Value creation in online communities for educators. In British Jo...See More
877.pdfDung lượng : 79,17 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 2
Downloads : 0