Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
Trường DC Giá trịNgôn ngữ
dc.contributor.authorLa Thi Thien Trang
dc.date.accessioned2023-10-12T08:43:48Z-
dc.date.available2023-10-12T08:43:48Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/57840-
dc.descriptionNgoại ngữ
dc.description.abstractChapter 1: Introduction of the company; Chapter 2: Literature review; Chapter 3: Analysis and Findings; Chapter 4: Recommendations
dc.description.tableofcontentsChapter 1: Introduction of the company; Chapter 2: Literature review; Chapter 3: Analysis and Findings; Chapter 4: Recommendations
dc.language.isoen
dc.subjectIELTS Mentor
dc.subjectThe Learning App to Motivation
dc.subjectStudents
dc.subjectacquire vocabulary
dc.titleA study on the effects of IELTS Mentor The Learning App utilization for the motivation and retention of students in IELTS MENTOR CENTER towards vocabulary acquisition
dc.typeChuyên đề tốt nghiệp
dc.identifier.barcodeCD.888
dc.relation.reference1. Abdous, M., Camarena, M. & Facer, B. (2009). MALL Technology: Use of Academic Podcasting in the Foreign Language Classroom. ReCALL, 21 (1): 76–95. 2. Agca, R. K., & Özdemir, S. (2013). Foreign language vocabulary learning with mobile technologi
Bộ sưu tập
22. Ngành Ngôn ngữ Anh


Ảnh bìa
  • CD.888.pdf
    • Dung lượng : 787,25 kB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads : 
  • Biểu ghi đơn giản Thống kê truy cập Open App

    Tải ứng dụng đọc sách

    (Lưu ý: Sử dụng ứng dụng NEU Book Reader để xem đầy đủ tài liệu.
    Bạn đọc có thể tải NEU Book Reader từ App Store hoặc Google play
    với từ khóa "NEU Book Reader")



    Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
    Trường DC Giá trịNgôn ngữ
    dc.contributor.authorLa Thi Thien Trang
    dc.date.accessioned2023-10-12T08:43:48Z-
    dc.date.available2023-10-12T08:43:48Z-
    dc.date.issued2023
    dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/57840-
    dc.descriptionNgoại ngữ
    dc.description.abstractChapter 1: Introduction of the company; Chapter 2: Literature review; Chapter 3: Analysis and Findings; Chapter 4: Recommendations
    dc.description.tableofcontentsChapter 1: Introduction of the company; Chapter 2: Literature review; Chapter 3: Analysis and Findings; Chapter 4: Recommendations
    dc.language.isoen
    dc.subjectIELTS Mentor
    dc.subjectThe Learning App to Motivation
    dc.subjectStudents
    dc.subjectacquire vocabulary
    dc.titleA study on the effects of IELTS Mentor The Learning App utilization for the motivation and retention of students in IELTS MENTOR CENTER towards vocabulary acquisition
    dc.typeChuyên đề tốt nghiệp
    dc.identifier.barcodeCD.888
    dc.relation.reference1. Abdous, M., Camarena, M. & Facer, B. (2009). MALL Technology: Use of Academic Podcasting in the Foreign Language Classroom. ReCALL, 21 (1): 76–95. 2. Agca, R. K., & Özdemir, S. (2013). Foreign language vocabulary learning with mobile technologi
    Bộ sưu tập
    22. Ngành Ngôn ngữ Anh


    Ảnh bìa
  • CD.888.pdf
    • Dung lượng : 787,25 kB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads :