Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
Trường DC Giá trịNgôn ngữ
dc.contributor.advisorTran Thi Thu Giang
dc.contributor.authorDu Thao Chi
dc.date.accessioned2023-10-12T08:44:04Z-
dc.date.available2023-10-12T08:44:04Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/57892-
dc.descriptionNgoại ngữ
dc.description.abstractChapter 1: introduction; Chapter 2: theoretical framework; Chapter 3: introduction of tuan nghia company and before all brand; Chapter 4: findings and discussions
dc.description.tableofcontentsChapter 1: introduction; Chapter 2: theoretical framework; Chapter 3: introduction of tuan nghia company and before all brand; Chapter 4: findings and discussions
dc.language.isoen
dc.subjectsocial media marketing activities
dc.titleThesis: The effect of social media marketing activities on Before All’s brand awareness and recommendations
dc.typeChuyên đề tốt nghiệp
dc.identifier.barcodeCD.940
dc.relation.referenceAaker, D., 1991. Managing Brand Equity. New York: The Free Press. Agichtein, E., Castillo, C., Donato, D., Gionis, A., & Mishne, G. (2008, February). Finding highquality content in social media. In Proceedings of the 2008 international conference on w
Bộ sưu tập
22. Ngành Ngôn ngữ Anh


Ảnh bìa
  • CD.940.pdf
    • Dung lượng : 1,04 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads : 
  • Biểu ghi đơn giản Thống kê truy cập Open App

    Tải ứng dụng đọc sách

    (Lưu ý: Sử dụng ứng dụng NEU Book Reader để xem đầy đủ tài liệu.
    Bạn đọc có thể tải NEU Book Reader từ App Store hoặc Google play
    với từ khóa "NEU Book Reader")



    Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
    Trường DC Giá trịNgôn ngữ
    dc.contributor.advisorTran Thi Thu Giang
    dc.contributor.authorDu Thao Chi
    dc.date.accessioned2023-10-12T08:44:04Z-
    dc.date.available2023-10-12T08:44:04Z-
    dc.date.issued2022
    dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/57892-
    dc.descriptionNgoại ngữ
    dc.description.abstractChapter 1: introduction; Chapter 2: theoretical framework; Chapter 3: introduction of tuan nghia company and before all brand; Chapter 4: findings and discussions
    dc.description.tableofcontentsChapter 1: introduction; Chapter 2: theoretical framework; Chapter 3: introduction of tuan nghia company and before all brand; Chapter 4: findings and discussions
    dc.language.isoen
    dc.subjectsocial media marketing activities
    dc.titleThesis: The effect of social media marketing activities on Before All’s brand awareness and recommendations
    dc.typeChuyên đề tốt nghiệp
    dc.identifier.barcodeCD.940
    dc.relation.referenceAaker, D., 1991. Managing Brand Equity. New York: The Free Press. Agichtein, E., Castillo, C., Donato, D., Gionis, A., & Mishne, G. (2008, February). Finding highquality content in social media. In Proceedings of the 2008 international conference on w
    Bộ sưu tập
    22. Ngành Ngôn ngữ Anh


    Ảnh bìa
  • CD.940.pdf
    • Dung lượng : 1,04 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads :