Tóm tắt
Chương I: Cơ sở lý luận của nghiên cứu. Chương II: Phương pháp nghiên cứu. Chương III: Kết quả nghiên cứu. Chương IV: Kết luận và đề xuất giải pháp
Chủ đề
Khách hàng, Nhân tố ảnh hưởng, Vietnam Airlines, Vé trực tuyến
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Ajzen Icek (1985), From intentions to actions: A theory of planned behavior, Springer Berlin Heidelberg, page 11 - 39.
2. Ajzen Icek (1991), The Theory of Planned Behavior, Organization behavior and human decision process 50, page 179 - 211.
3. Ajzen M. & Fishbein (1975), Belief, attitude, intention and behavior: An introduction to theory and research, Addision - Wesley.
4. Corbitt B. J. (2003), Trust and e-commerce: A study of consumer perceptions, Electronic commerce research and applications, vol 2, page 203- 215.
5. Fygenson M. & Pavlou P. A. (2006), Understanding and predicting electronic commerce adoption: An extension of the theory of planned behavior, MIS quaterly, page 115 - 143.
1. Ajzen Icek (1985), From intentions to actions: A theory of planned behavior, Springer Berlin Heidelberg, page 11 - 39.
2. Ajzen Icek (1991), The Theory of Planned Behavior, Organization behavior and human decision process 50, page 179 - 211.
3. Ajzen M. & Fishbein (1975), Belief, attitude, intention and behavior: An introduction to theory and research, Addision - Wesley.
4. Corbitt B. J. (2003), Trust and e-commerce: A study of consumer perceptions, Electronic commerce research and applications, vol 2, page 203- 215.
5. Fygenson M. & Pav...See More
THS.13912.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRDung lượng : 3,05 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 0
Downloads : 0