Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
Trường DC Giá trịNgôn ngữ
dc.contributor.advisorTran, Thi Hong Viet,TS
dc.contributor.authorNguyen, Minh Huong
dc.date.accessioned2022-08-12T10:52:56Z-
dc.date.available2022-08-12T10:52:56Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/10916-
dc.descriptionQuản trị kinh doanh
dc.description.abstractChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background on service quality applied for taxpayer service. Chapter III: Overview on TDH’s taxpayer service quality. Chapter IV: Finding on TDH’s taxpayer service quality. Chapter V: Recommendations to improve the quality of TDH’s taxpayer service
dc.description.tableofcontentsChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background on service quality applied for taxpayer service. Chapter III: Overview on TDH’s taxpayer service quality. Chapter IV: Finding on TDH’s taxpayer service quality. Chapter V: Recommendations to improve the quality of TDH’s taxpayer service
dc.language.isoeng
dc.publisherTrường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
dc.subjecttaxpayer service
dc.subjectImproving the quality
dc.titleImproving the quality of taxpayer service at taxation department of Hanoi
dc.typeLuận Văn Thạc Sỹ
dc.identifier.barcodeThS.6837
dc.relation.reference1. ADBI Tax administration (2006), Tax Reformand Tax Administration Introducing and operating the self-assessment system in Asian countries.-
dc.relation.reference2. Centre for Tax Policy and Adm inistration of OECD (2005), Trends in Taxpayer service delivery using new tecknology-
dc.relation.reference3. Cronin J. and Taylor s. (1992), Measuaring SQ: ARe -Examminaton and Extention, Journal of Marketing, 56 (2), pp 55 - 68.-
dc.relation.reference4. Cục thuê Hà Nội (2009, 2010, 2011), Báo cáo công tác tuyên truyền hỗ trợ hàng năm, Hà Nội.-
dc.relation.reference5. Học viện Tài chính (2005), Giáo trình lý thuyết thuế, NXB Tài chính, Hà Nội.-
Bộ sưu tập
23. Quản trị kinh doanh


  • 6837.pdf
  • G:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCR
    • Dung lượng : 36,27 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads : 
  • Biểu ghi đơn giản Thống kê truy cập Open App

    Tải ứng dụng đọc sách

    (Lưu ý: Sử dụng ứng dụng NEU Book Reader để xem đầy đủ tài liệu.
    Bạn đọc có thể tải NEU Book Reader từ App Store hoặc Google play
    với từ khóa "NEU Book Reader")



    Thông tin siêu dữ liệu biểu ghi
    Trường DC Giá trịNgôn ngữ
    dc.contributor.advisorTran, Thi Hong Viet,TS
    dc.contributor.authorNguyen, Minh Huong
    dc.date.accessioned2022-08-12T10:52:56Z-
    dc.date.available2022-08-12T10:52:56Z-
    dc.date.issued2012
    dc.identifier.urihttps://dlib.neu.edu.vn/handle/NEU/10916-
    dc.descriptionQuản trị kinh doanh
    dc.description.abstractChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background on service quality applied for taxpayer service. Chapter III: Overview on TDH’s taxpayer service quality. Chapter IV: Finding on TDH’s taxpayer service quality. Chapter V: Recommendations to improve the quality of TDH’s taxpayer service
    dc.description.tableofcontentsChapter I: Introduction. Chapter II: Theoretical background on service quality applied for taxpayer service. Chapter III: Overview on TDH’s taxpayer service quality. Chapter IV: Finding on TDH’s taxpayer service quality. Chapter V: Recommendations to improve the quality of TDH’s taxpayer service
    dc.language.isoeng
    dc.publisherTrường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
    dc.subjecttaxpayer service
    dc.subjectImproving the quality
    dc.titleImproving the quality of taxpayer service at taxation department of Hanoi
    dc.typeLuận Văn Thạc Sỹ
    dc.identifier.barcodeThS.6837
    dc.relation.reference1. ADBI Tax administration (2006), Tax Reformand Tax Administration Introducing and operating the self-assessment system in Asian countries.-
    dc.relation.reference2. Centre for Tax Policy and Adm inistration of OECD (2005), Trends in Taxpayer service delivery using new tecknology-
    dc.relation.reference3. Cronin J. and Taylor s. (1992), Measuaring SQ: ARe -Examminaton and Extention, Journal of Marketing, 56 (2), pp 55 - 68.-
    dc.relation.reference4. Cục thuê Hà Nội (2009, 2010, 2011), Báo cáo công tác tuyên truyền hỗ trợ hàng năm, Hà Nội.-
    dc.relation.reference5. Học viện Tài chính (2005), Giáo trình lý thuyết thuế, NXB Tài chính, Hà Nội.-
    Bộ sưu tập
    23. Quản trị kinh doanh


  • 6837.pdf
  • G:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCR
    • Dung lượng : 36,27 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

    • Views : 
    • Downloads :