Abstract
Chương I: Lý thuyết về NLCT của DN. Chương II: Thực trạng NLCT của Công ty VTC Intecom số trong cung ứng DVtrung gian thanh toán. Chương III: Một số giải pháp nâng cao NLCT của Công ty VTC Intecom trong cung ứng DVtrung gian thanh toán.
Keywords
Cung ứng dịch vụ, Công ty VTC, Năng lực cạnh tranh
Publisher
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Ajitabh Ambastha, Dr K Momaya (2004), Competitiveness of Firms: Review of Theory, Frameworks, and Models, Singapore Management Review, Vol 26, No. 1, (2004)
2. Alla V. CHEREP (2014), Competitiveness of an enterprise as the basis of competitiveness of a state, Zaporizhzhya National University.
3. Chính phủ (2012), Nghị định số 101/2012/NĐ-CP ngày 22/11/2012 của Chính Phủ về Thanh toán không dùng tiền mặt.
4. Dilip Kumar & Rajeev P. V (2016), Value chain: a conceptual framework,I.J.E.M.S., VOL.7
5. Edgar Shikumo (2012), Value chain and competitive advantage of firms in the information technology industry in Kenya, University of Nairobi
1. Ajitabh Ambastha, Dr K Momaya (2004), Competitiveness of Firms: Review of Theory, Frameworks, and Models, Singapore Management Review, Vol 26, No. 1, (2004)
2. Alla V. CHEREP (2014), Competitiveness of an enterprise as the basis of competitiveness of a state, Zaporizhzhya National University.
3. Chính phủ (2012), Nghị định số 101/2012/NĐ-CP ngày 22/11/2012 của Chính Phủ về Thanh toán không dùng tiền mặt.
4. Dilip Kumar & Rajeev P. V (2016), Value chain: a conceptual framework,I.J.E.M.S., VOL.7
5. Edgar Shikumo (2012), Value chain and...See More
Appears in Collections: | 23. Quản trị kinh doanh
|
THS.15578.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRSize : 2,49 MB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0