Tóm tắt
Chương I: Cơ sở lý luận về phát triển dịch vụ ngân hàng số của ngân hàng thương mại. Chương II: Thực trạng phát triển dịch vụ ngân hàng số của Ngân hàng Thương mại Cổ phần Bưu điện Liên Việt. Chương III: Giải pháp và khuyến nghị cho sự phát triển dịch vụ ngân hàng số tại Ngân hàng Thương mại Cổ phần Bưu điện Liên Việt.
Chủ đề
Dịch vụ ngân hàng, Ngân hàng Bưu điện Liên Việt, Ngân hàng số
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Ajzen Icek (1991), ‘ The theory of planned behavior’ , Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50 (2), 179-211
2. American banker (2018), Digital banking, Available athttps://www.americanbanker.com/conference/digitalbanking-2018
3. Australian Banking (1999). Two depreeions, one banking collapse, Chay Fisher and Christopher Kent, Research Discussion Paper 1999-06.
4. Chang, M.K (1998), ‘ Predicting unethical behavior: A comparision of the theory of reasoned action and the theory od planed behavior’ , Journal ofBusiness Ethics, 17, 1825-1834.
5. Choo, H., Chung, J.E. &Pysarchik, D.T. (2004), ‘ Antecedents to new food product purchasing behavior among innovator groups in India’ , European Journal of Marketing, 38, 608-625.
1. Ajzen Icek (1991), ‘ The theory of planned behavior’ , Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50 (2), 179-211
2. American banker (2018), Digital banking, Available athttps://www.americanbanker.com/conference/digitalbanking-2018
3. Australian Banking (1999). Two depreeions, one banking collapse, Chay Fisher and Christopher Kent, Research Discussion Paper 1999-06.
4. Chang, M.K (1998), ‘ Predicting unethical behavior: A comparision of the theory of reasoned action and the theory od planed behavior’ , Journal ofBusiness Ethics, 17, 1825-1834.
5. Choo, H., Chung,&...See More
THS.16769.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRDung lượng : 1,69 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 0
Downloads : 0