Tóm tắt
Chương I: Tổng quan nghiên cứu và phương pháp nghiên cứu. Chương II: Lý thuyết về sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ IB của NHTM. Chương III: Đánh giá sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ IB của Vietcombank
Chủ đề
Dịch vụ, Internet Banking, Khách hàng, Ngân hàng TMCP ngoại thương Việt Nam, Sự hài lòng, Đánh giá
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Andaleeb, S. S., & Conw ay, C. (2006). Customer satisfaction in the restaurant industry: an examination of the transaction-specific model. Journal of Services Marketing.
2. Anderson, E. W., & Sullivan, M. W. (1993). The antecedents and consequences of customer satisfaction for firms. Marketing science.
3. Bachelet, D. (1995), Measuring Satisfaction; or the Chain, the Tree, and the Nest, trong Customer Satisfaction Research, Brookers, R. (ed.), ESOMAR.
4. Bitner, M. J., & Hubbert, A. R. (1994). Encounter satisfaction versus overall satisfaction versus quality. Service quality: New directions in theory and practice.
5. Boateng, R., & Molla, A. (2006). Developing e-Banking capabilities in a Ghanaian Bank: Preliminary lessons. Journal of Internet Banking and Commerce.
1. Andaleeb, S. S., & Conw ay, C. (2006). Customer satisfaction in the restaurant industry: an examination of the transaction-specific model. Journal of Services Marketing.
2. Anderson, E. W., & Sullivan, M. W. (1993). The antecedents and consequences of customer satisfaction for firms. Marketing science.
3. Bachelet, D. (1995), Measuring Satisfaction; or the Chain, the Tree, and the Nest, trong Customer Satisfaction Research, Brookers, R. (ed.), ESOMAR.
4. Bitner, M. J., & Hubbert, A. R. (1994). Encounter satisfaction versus overall satisfaction versus quality.&...See More
THS.11238.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRDung lượng : 1,28 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 0
Downloads : 0