Abstract
Chương I: Mở đầu. Chương II: Tổng quan về TSTH bảo hiểm. Chương III: Phương pháp tổ chức và tiến trình nghiên cứu. Chương IV: Phân tích thực trạng tài sản thương hiệu công ty bảo hiểm PVI. Chương V: Kết luận và giải pháp
Keywords
Bảo hiểm PVI, Thương hiệu
Publisher
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Aaker , DA (1991), Managing Brand Value: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, New York
2. Aaker, D.A. (1996). Measuring brand equity across products and markets. California Management Review, 38
3. Aaker, D.A., R. Jacobson. (1994) Study shows brand-building pays off for stockholders. Advertising Age65(30)
4. Aaker, DA Joachimsthaler F. (2000), Brand Leadership: Building Assets in the Information Society, New York , The Free Press.
5. Anwar, S. & Lan, P.N (2011), ‘Financial Development and Economic Growth in Vietnam’, Journal of Economics and Finance, 35 (3), July 2011
1. Aaker , DA (1991), Managing Brand Value: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, New York
2. Aaker, D.A. (1996). Measuring brand equity across products and markets. California Management Review, 38
3. Aaker, D.A., R. Jacobson. (1994) Study shows brand-building pays off for stockholders. Advertising Age65(30)
4. Aaker, DA Joachimsthaler F. (2000), Brand Leadership: Building Assets in the Information Society, New York , The Free Press.
5. Anwar, S. & Lan, P.N (2011), ‘Financial Development and Economic Growth in Vietnam’, Journal ...See More
THS.14170.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRSize : 3,17 MB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0