Tóm tắt
Chương I: Giới thiệu chung về nghiên cứu Chương II: Cơ sở lý luận và mô hình nghiên cứu Chương III: Phương pháp nghiên cứu Chương IV: Kết quả nghiên cứu Chương V: Bình luận và kiến nghị
Chủ đề
Hà Nội, Mua ngẫu hứng, Sản phẩm may sẵn, Thành phố Hồ Chí Minh, Yếu tố ảnh hưởng
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Abrahams, Ben. (1997). It’s all in the mind. Marketing March 27, 31-33.
2. Aheame, M., Gruen, T.w. and Jarvis, C.B., 1999. I f looks could sell: Moderation and mediation of the attractiveness effect on salesperson
performance. International Journal of Research in Marketing 16(4) pp.269-284.
3. Akram, U., Hui, P., Khan, M.K., Hashim, M. and Rasheed, s., 2016. “Impact of store atmosphere on impulse buying behaviour: Moderating effect of
demographic variables”. International Journal of u-and e-Service, Science and Technology, 9(7), pp.43-60.
4. Ajzen, I. and Fishbein, M., (1975), Belief attitude, intention and behavior: An introduction to theory and research.
5. Anderson, E. and Richard, L., Oliver. (1987), "Perspectives on Behavior-Based Versus Outcome-Based Salesforce Control Systems", Journal of Marketing 51 pp.76-88.
1. Abrahams, Ben. (1997). It’s all in the mind. Marketing March 27, 31-33.
2. Aheame, M., Gruen, T.w. and Jarvis, C.B., 1999. I f looks could sell: Moderation and mediation of the attractiveness effect on salesperson
performance. International Journal of Research in Marketing 16(4) pp.269-284.
3. Akram, U., Hui, P., Khan, M.K., Hashim, M. and Rasheed, s., 2016. “Impact of store atmosphere on impulse buying behaviour: Moderating effect of
demographic variables”. International Journal of u-and e-Service, Science and Technology, 9(7), pp.43-60.
4. Ajzen, I. and...See More
1634.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 66,94 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 8
Downloads : 2