Tóm tắt
Chương 1: Giới thiệu nghiên cứu. Chương 2: Tổng quan nghiên cứu và mô hình nghiên cứu. Chương 3: Phương pháp nghiên cứu. Chương 4: Kết quả nghiên cứu. Chương 5: Thảo luận kết quả nghiên cứu và khuyến nghị.
Chủ đề
Quần áo đã qua sử dụng, Việt Nam
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Alwit, L. F., & Berger, I. E. (1993). ‘Understanding the link between environmental attitudes and consumer product choice: Measuring the moderating role of attitude strength’. Advances in Consumer Research, 20, 189-194.
2. Anderson, J. C., and Gerbing, D. W. (1988), ‘Structuaral equation modeling in practice: A review and Recommended two-step approach’, Psychological bulletin, 103 (3), 411.
3. Antil, J. H. (1984). ‘Socially responsible consumers: Profile and implications for public policy’. Journal of Macromarketing, 4(3), 18-33.
4. Antonides, G. & Van Raaij, W. F. (1998) Consumer Behaviour: A European Perspective. New York: John Wiley.
5. Ajzen I. (1991). ‘The theory of planned behavior’. Organizational Behavior and Human Decision Processes, Vol.50, pp.192-211.
1. Alwit, L. F., & Berger, I. E. (1993). ‘Understanding the link between environmental attitudes and consumer product choice: Measuring the moderating role of attitude strength’. Advances in Consumer Research, 20, 189-194.
2. Anderson, J. C., and Gerbing, D. W. (1988), ‘Structuaral equation modeling in practice: A review and Recommended two-step approach’, Psychological bulletin, 103 (3), 411.
3. Antil, J. H. (1984). ‘Socially responsible consumers: Profile and implications for public policy’. Journal of Macromarketing, 4(3), 18-33.
4. Antonides, G. & Van Raaij, W....See More
1687.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 5,23 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 19
Downloads : 0