Tóm tắt
Chương I: Giới thiệu nghiên cứu. Chương II: Cơ sở lý thuyết và tổng quan nghiên cứu. Chương III: Phương pháp nghiên cứu. Chương IV: Kết quả nghiên cứu. Chương V: Thảo luận kết quả nghiên cứu.
Chủ đề
Du lịch nước ngoài, Người Việt Nam, Yếu tố ảnh hưởng
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Ajzen Icek (1985), 'From intentions to actions: A theory of planned behavior', trong Action Control, Nhà xuất bản Springer, tr. 11-39.
2. Ajzen Icek (1991), 'The theory of planned behavior', Journal Organizational behavior human decision processes, Số 50(2), tr. 179-211.
3. Ana Maria-Irina và Laura-Gabriela Istudor (2019), 'The role of social media and user-generated-content in millennials’ travel behavior', Journal of Management Dynamics in the Knowledge Economy, Số 7(1), tr. 87-104.
4. Andreasen A.R (1965), 'Attitudes and customer behavior: a decision model', Kỷ yếu hội thảo: New Research in Marketing, California, tr. 1-16.
5. Andreu Rosario, Enrique Claver và Diego Quer (2014), 'Destination Attributes and Chinese Outbound Tourism to Europe', Journal of China Tourism Research, Số 10(3), tr. 275-291.
1. Ajzen Icek (1985), 'From intentions to actions: A theory of planned behavior', trong Action Control, Nhà xuất bản Springer, tr. 11-39.
2. Ajzen Icek (1991), 'The theory of planned behavior', Journal Organizational behavior human decision processes, Số 50(2), tr. 179-211.
3. Ana Maria-Irina và Laura-Gabriela Istudor (2019), 'The role of social media and user-generated-content in millennials’ travel behavior', Journal of Management Dynamics in the Knowledge Economy, Số 7(1), tr. 87-104.
4. Andreasen A.R (1965), 'Attitudes and customer behavior: a decision&...See More
1662.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 5,16 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 39
Downloads : 0