Tóm tắt
Chương I: Cơ sở lí luận về sự hài lòng của khách du lịch và chất lượng dịch vụ du lịch. Chương II: Thực trạng sự hài lòng của du khách đối với chất lượng dịch vụ du lịch tại khu du lịch That Luang thủ đô Viêng Chăn. Chương III: Một số giải pháp làm tăng sự hài lòng của khách du lịch và nâng cao chất lượng dịch vụ du lịch tại khu du lịch That Luang thủ đô Viêng Chăn
Chủ đề
Chất lượng dịch vụ, Dịch vụ du lịch, Khách du lịch, Sự hài lòng, That Luang, Viêng Chăn
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. ADB (2016),Lao PDR Tousrism Destination Management Plan 2016-2018.
2. Ahmad, J. and Kamal, N. (2002), “Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key antecedents of customer satisfaction in retail banking”, International Journal of Bank Marketing, Vol. 20, No. 4, pp. 146-61.
3. Athanasopoulou, A., (2013),Tourism as a driver of economic growth and development in the EU-27 and ASEAN regions.
4. Bachelet, D. (1995), Measuring Satisfaction; or the Chain. the Tree, and the in Customer Satisfaction Research, Brookes, R. (ed.), ESOMAR.
5. Bagulsl, K., Aung, H.M., Yu, T.M., Linn, K.Y., Oo, S.Y.. (2015),“Study of Tourist Level of Satisfaction and Its Effeects on Thailand‟s Tourism”,Apheit Journal,Volume 4 no. 2 July December 2015, 69-83.
1. ADB (2016),Lao PDR Tousrism Destination Management Plan 2016-2018.
2. Ahmad, J. and Kamal, N. (2002), “Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key antecedents of customer satisfaction in retail banking”, International Journal of Bank Marketing, Vol. 20, No. 4, pp. 146-61.
3. Athanasopoulou, A., (2013),Tourism as a driver of economic growth and development in the EU-27 and ASEAN regions.
4. Bachelet, D. (1995), Measuring Satisfaction; or the Chain. the Tree, and the in Customer Satisfaction Research, Brookes, R. (ed.), ESOMAR.
See More
THS.16037.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRDung lượng : 2,37 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 4
Downloads : 0