Tóm tắt
Chương 1: Cơ sở lý luận về xây dựng và phát triển thương hiệu đại học . Chương 2: Thực trạng hoạt động xây dựng và phát triển thương hiệu Học viện Ngân hàng . Chương 3: Giải pháp hiệu quả đề xuất xây dựng và phát triển thương hiệu Học viện Ngân hàng
Chủ đề
Xây dựng, phát triển thương hiệu, Học viện ngân hàng
???dc.relation.reference???
1) Aaker, D.A. (2011), Brand relevance making competitors irrelevant, Jossey- Bass.
2) Aaker, D.A. & Joachimstheler, E. (2000), Brand leadership, UK: Free Press.
3) Abdullahi, I. and Wan Zahari Wan Yusoff (2015), “State of Physical Facilities of Higher Education Institutions in Nigeria”, International Journal of Scientific and Research Publications, No 5.
4) Alessandri, S. W. (2007), Retaining a legacy while avoiding trademark infringement: A case study of one university's attempt to develop a consistent athletic brand identity. Journal of Marketing for Higher Education, 17(1), 147-167.
1) Aaker, D.A. (2011), Brand relevance making competitors irrelevant, Jossey- Bass.
2) Aaker, D.A. & Joachimstheler, E. (2000), Brand leadership, UK: Free Press.
3) Abdullahi, I. and Wan Zahari Wan Yusoff (2015), “State of Physical Facilities of Higher Education Institutions in Nigeria”, International Journal of Scientific and Research Publications, No 5.
4) Alessandri, S. W. (2007), Retaining a legacy while avoiding trademark infringement: A case study of one university's attempt to develop a consistent athletic brand identity. Journal of Marketing for Higher Ed...See More
DTNC487.pdfDung lượng : 18,57 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 0
Downloads : 0