Abstract
Chương I: Tổng quan nghiên cứu. Chương II: Cơ sở lý luận về sự hài lòng khách hàng. Chương III: Phương pháp nghiên cứu. Chương IV: Thực trạng, phân tích/kết quả nghiên cứu sự hài lòng khách hàng tại UMA. Chương V: Nhận định và giải pháp kết luận
Keywords
Chuỗi siêu thị UMA, Công ty Anh Nguyên, Hài lòng của khách hàng, Nhân tố ảnh hưởng
Publisher
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml and Leonard L. Beưy (1985), A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research;
2. Andrew A. Brogowicz, Linda M. Delene, David M. Lyth (1990), A Synthesised Service Quality Model with Managerial Implications;
3. Anne J. Broderick, Supattra Vachirapornpuk (2002), Service quality in Internet banking: the importance of customer role;
4. Brady, M.K., Cronin, J.J. & Brand, R. R., Performance-only Measures of Service Quality: A Replication and Extension, Journal of Business Research (2002).
5. Gronross (1984), A Service Quality Model and its Marketing Implications;
1. A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml and Leonard L. Beưy (1985), A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research;
2. Andrew A. Brogowicz, Linda M. Delene, David M. Lyth (1990), A Synthesised Service Quality Model with Managerial Implications;
3. Anne J. Broderick, Supattra Vachirapornpuk (2002), Service quality in Internet banking: the importance of customer role;
4. Brady, M.K., Cronin, J.J. & Brand, R. R., Performance-only Measures of Service Quality: A Replication and Extension, Journal of Business Research (2002).
5. Gronross...See More
Appears in Collections: | 23. Quản trị kinh doanh
|
13830.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRSize : 38,16 MB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0