Abstract
Chương I: Cơ sở lý luận về mức độ thỏa mãn của người lao động đối với công việc. Chương II: Thực trạng mức độ thỏa mãn với công việc của nhân viên tại Công ty FANXIPAN. Chương III: Giải pháp nâng cao mức độ thỏa mãn đối với công việc của nhân viên tại Công ty FANXIPAN
Keywords
Công ty Giải pháp công nghệ FANXIPAN, Người lao động, Thỏa mãn công việc
Publisher
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Alderfer Clayton P. (1969), “ERG Theory”, Psychological Review, "An Empirical Test of a New Theory of Human Need".
2. Bùi Anh Tuấn, Phạm Thúy Hương, Giáo trình “Hành vi tổ chức”, NXB Trường Đại học kinh tế quốc dân.
3. Dahlgaard, J. J. & Eskildsen, J. K. (2000), “Business excellence in the new millenium - quality of society”, European Organization for Quality.
4. David Maister (2001), “Practice What You Preach: What Managers Must Do to Create a High-Achievement Culture”, New York: The Free Press.
5. Engström M, Lindqvist R, Ljunggren B, Carlsson M. (2009), “Staff members' perceptions of a ICT support package in dementia care during the process of implementation”, J Nurs Manag.
1. Alderfer Clayton P. (1969), “ERG Theory”, Psychological Review, "An Empirical Test of a New Theory of Human Need".
2. Bùi Anh Tuấn, Phạm Thúy Hương, Giáo trình “Hành vi tổ chức”, NXB Trường Đại học kinh tế quốc dân.
3. Dahlgaard, J. J. & Eskildsen, J. K. (2000), “Business excellence in the new millenium - quality of society”, European Organization for Quality.
4. David Maister (2001), “Practice What You Preach: What Managers Must Do to Create a High-Achievement Culture”, New York: The Free Press.
5. Engström M, Lindqvist ...See More
THS.16175.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRSize : 1,42 MB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0