Tóm tắt
Chương I: Tổng quan các công trình nghiên cứu Chương II: Cơ sở lý luận Chương III: Bối cảnh và phương pháp nghiên cứu Chương IV: Kết quả nghiên cứu và bình luận Chương V: Khuyến nghị
Chủ đề
Giảng viên đại học, Liên kết đào tạo, Nhân tố ảnh hưởng, Tiếp nhận tri thức, Việt Nam
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Ajzen, I. (1991), ‘The Theory of Planned Behavior’, Organizational Behavior and Human Decision Processes, so 50, tập 2, tr. 179-211.
2. Amabile, T.M. (1996), ‘Creativity and Innovation in Organizations’, Harvard Business School Background Note, tr. 396-239.
3. Ang, s., Van Dyne, L., Koh, c., Ng, K., Templer, K. J., Tay, c., and Chandrasekar, A. (2007), ‘Cultural Intelligence: Its Measurement and Effects on Cultural Judgment and Decision Making, Cultural Adaptation and Task Performance’, Management and
Organization Review, sổ 3, tập 3, tr. 335-371.
4. Anh, L. T. K. and Hayden, M. (2017), ‘The Road Ahead for the Higher Education Sector in Vietnam’, Journal of International and Comparative Education, so 6, tập 2, tr. 77-89.
5. Anderson, J. R. (1981), Cognitive skills and their acquisition, NJ: L. Erlbaum Associates, Hillsdale.
1. Ajzen, I. (1991), ‘The Theory of Planned Behavior’, Organizational Behavior and Human Decision Processes, so 50, tập 2, tr. 179-211.
2. Amabile, T.M. (1996), ‘Creativity and Innovation in Organizations’, Harvard Business School Background Note, tr. 396-239.
3. Ang, s., Van Dyne, L., Koh, c., Ng, K., Templer, K. J., Tay, c., and Chandrasekar, A. (2007), ‘Cultural Intelligence: Its Measurement and Effects on Cultural Judgment and Decision Making, Cultural Adaptation and Task Performance’, Management and
Organization Review, sổ 3, tập 3, tr. 335-371.
4. Anh, ...See More
1648.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 116,64 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 1
Downloads : 0