Tóm tắt
Chương I: Giới thiệu Chương II: Cơ sở lý luận và mô hình nghiên cứu Chương III: Phương pháp nghiên cứu Chương IV: Kết quả nghiên cứu Chương V: Thảo luận và một số kiến nghị
Chủ đề
Gửi tiền tiết kiệm, Khách hàng cá nhân, Lòng trung thành, Thương hiệu ngân hàng
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Aaker, D.A. (1991), “Managing Brand Equity”, The free press.
2. Aaker, D.A. (1994), Measuring Brand Equity across Products and Markets, California Management Review, Vol.38, Issue 3, pp.102 – 210.
3. Ahmad Jamal, Kamal Naser (2002) "Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key antecedents of customer satisfaction in retail banking", International Journal of Bank Marketing, Vol. 20 Issue: 4, pp.146-160.
4. Ahmad Jamal (2007), “Retail banking and customer behaviour: a study of self concept, satisfaction and technology usage”, The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol.14. Issue 3, pp.357 – 379.
5. Amine, A. (1998), “Consumers true brand loyalty: The central role of commitment”, Journal of Strategic Marketing, pp.305 – 319.
1. Aaker, D.A. (1991), “Managing Brand Equity”, The free press.
2. Aaker, D.A. (1994), Measuring Brand Equity across Products and Markets, California Management Review, Vol.38, Issue 3, pp.102 – 210.
3. Ahmad Jamal, Kamal Naser (2002) "Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key antecedents of customer satisfaction in retail banking", International Journal of Bank Marketing, Vol. 20 Issue: 4, pp.146-160.
4. Ahmad Jamal (2007), “Retail banking and customer behaviour: a study of self concept, satisfaction and technology usage”, The...See More
1492.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 5,03 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 03
Downloads : 00