Tóm tắt
Chương I: Phần mở đầu Chương II: Cơ sở lý thuyết và mô hình nghiên cứu Chương III: Phương pháp nghiên cứu Chương IV: Kết quả nghiên cứu Chương V: Thảo luận kết quả nghiên cứu và một số kiến nghị đề xuất
Chủ đề
Hàng may mặc, Người tiêu dùng, Nhân tố ảnh hưởng, Trung Quốc, Việt Nam, Ý định mua hàng
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Agbonifoh, B.A. and Elimimian, J.U. (1999), "Attitudes of developing countries towards Country-of-origin products in an era of multiple brands", Journal of International Consumer Marketing 11 (4), pp. 97-116.
2. Ahmed, s. and d'Astous, A. (2001), "Canadian consumers' perceptions of products made in newly industrializing east Asian countries", Journal of International Consumer Marketing 11 (1), pp. 54-81
3. Ajzen, I. (1991), ‘The theory of planned behavior’, Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50(2), pp. 179-211.
4. Ajzen, I. and Driver, B.L. (1992), ‘Application of the theory of planned behaviour to leisure choice’, Journal of Leisure Research, 24(3), pp. 207-224.
5. Ajen I. and Fishbein M. (1975), Belief attitude, intention and behavior. An introductiion to theory and research. Reading, Mass: Addison-Wesley.
1. Agbonifoh, B.A. and Elimimian, J.U. (1999), "Attitudes of developing countries towards Country-of-origin products in an era of multiple brands", Journal of International Consumer Marketing 11 (4), pp. 97-116.
2. Ahmed, s. and d'Astous, A. (2001), "Canadian consumers' perceptions of products made in newly industrializing east Asian countries", Journal of International Consumer Marketing 11 (1), pp. 54-81
3. Ajzen, I. (1991), ‘The theory of planned behavior’, Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50(2), pp. 179-211.
4. Ajzen, I. and Driver, ...See More
1566.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 61,37 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 9
Downloads : 2