Abstract
Chương I: Tổng quan nghiên cứu và cơ sơ lý thuyết Chương II: Giả thuyết và mô hình nghiên cứu Chương III: Phương pháp nghiên cứu Chương IV: Kết quả nghiên cứu Chương V: Thảo luận và hàn ý nghiên cứu
Keywords
Giảng viên, Hà Nội, Nghiên cứu khoa học, Yếu tố ảnh hưởng, Đại học khối kinh tế
Publisher
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Adler, N. J. (2008). International dimensions of organizational behavior. (5th Ed.). Mason, Ohio: Thompson, Southwest.
2. Ahmad, z. A., & Yekta, z. A. (2010). “Relationship between perceived organizational support, leadership behavior, and job satisfaction: An empirical
study in Iran”. Intangible Capital, 6(2), 162-184.
3. Babu, A. R., & Singh, Y. p. (1998). “Determinants of research productivity”. Scientometrics, 43, 309-329
4. Baker, T.L. (1994), Doing Social Research. 2nd ed. New York: McGrawHill Inc.
5. Bailey, J.G. (1999). “Academics motivation and self-efficacy for teaching and research”. Higher Education Research & Development, 18(3), 343-359.
1. Adler, N. J. (2008). International dimensions of organizational behavior. (5th Ed.). Mason, Ohio: Thompson, Southwest.
2. Ahmad, z. A., & Yekta, z. A. (2010). “Relationship between perceived organizational support, leadership behavior, and job satisfaction: An empirical
study in Iran”. Intangible Capital, 6(2), 162-184.
3. Babu, A. R., & Singh, Y. p. (1998). “Determinants of research productivity”. Scientometrics, 43, 309-329
4. Baker, T.L. (1994), Doing Social Research. 2nd ed. New York: McGrawHill Inc.
5. Bailey, J.G. (1999). “Academics motivation and self-efficacy...See More
Appears in Collections: | 15. Khoa học quản lý
|
1587.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Size : 81,73 MB
Format : Adobe PDF
View : 9
Download : 0