Abstract
Chương 1: Cơ sở lý luận về mức độ sử dụng dịch vụ ngân hàng của khách hàng cá nhân. Chương 2: Thực trạng mức độ sử dụng dịch vụ ngân hàng của khách hàng cá nhân tại Việt Nam . Chương 3: Giải pháp gia tăng mức độ sử dụng dịch vụ ngân hàng của khách hàng cá nhân tại Việt Nam
Keywords
mức độ sử dụng dịch vụ ngân hàng, khách hàng cá nhân
???dc.relation.reference???
1. Banks Institute. Oxford Policy Management.
[2]. Beck, Thorsten & Demirguc-Kunt, Asli & Martinez Peria, Maria. (2007). Reaching Out: Access To and Use of Banking Services Across Countries. Journal of Financial Economies. 85. 234-266.
[3]. Beck Thorsten, & Demirguc-Kunt, Asli & Martinez Peria, Maria. (2008). Banking service for everyone? Barriers to bank access and use around the world. World Bank Economic Review Volume 22, Issue 3 Published: December 2008 Pages: 397- 430
[4]. Capgemini and Efma, World Retail Banking Report 2016
1. Banks Institute. Oxford Policy Management.
[2]. Beck, Thorsten & Demirguc-Kunt, Asli & Martinez Peria, Maria. (2007). Reaching Out: Access To and Use of Banking Services Across Countries. Journal of Financial Economies. 85. 234-266.
[3]. Beck Thorsten, & Demirguc-Kunt, Asli & Martinez Peria, Maria. (2008). Banking service for everyone? Barriers to bank access and use around the world. World Bank Economic Review Volume 22, Issue 3 Published: December 2008 Pages: 397- 430
[4]. Capgemini and Efma, World Retail Banking Report 2016
See More
DTNC501.pdfSize : 18,22 MB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0