Abstract
Chương 1: Cơ sở lý luận về tín dụng bất động sản. Chương 2: Sản phẩm tín dụng bất động sản tại các ngân hàng thương mại Việt Nam . Chương 3: Phương pháp và kết quả nghiên cứu. Chương 4: Giải pháp phát triển Sản phẩm tín dụng bất động sản tại các ngân hàng thương mại Việt Nam
Keywords
Xsản phẩm tín dụng bất động sản, gân hàng thương mại Việt Nam
???dc.relation.reference???
1. Akamavi, R. K. (2005). A research agenda for investigation of product innovation in the financial services sector. Journal of Services Marketing,19(6 ),359-378.
2. Axel Johne, F., & Harbome, P. (1985). How large commercial banks manage product innovation. International Journal of Bank Marketing, 3(1), 54-71. doi:10.1108/eb010750
3. Alam, I. (2002). An exploratory investigation of user involvement in new service development.Jemma/ of the Academy of Marketing Science, 30(3 ), 250-261.doi:10.1177/0092070302303006
4. Alam, I. (2003). Innovation strategy, process and performance in the commercial banking industry. Journal of Marketing Management, 19(9 ), 973. doi:10.1080/0267257X.2003.9728247
1. Akamavi, R. K. (2005). A research agenda for investigation of product innovation in the financial services sector. Journal of Services Marketing,19(6 ),359-378.
2. Axel Johne, F., & Harbome, P. (1985). How large commercial banks manage product innovation. International Journal of Bank Marketing, 3(1), 54-71. doi:10.1108/eb010750
3. Alam, I. (2002). An exploratory investigation of user involvement in new service development.Jemma/ of the Academy of Marketing Science, 30(3 ), 250-261.doi:10.1177/0092070302303006
4. Alam, I. (2003). Innovation strategy, process and performance...See More
DTNC459.pdfSize : 22,56 MB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0