Abstract
Chương 1: Cơ sở lý luận về hành vi người tiêu dùng và dịch vụ Internet Banking. Chương 2: Hành vi người tiêu dùng dịch vụ Internet Banking tại Việt Nam . Chương 3: Giải pháp phát triển dịch vụ Internet Banking tại Việt Nam thông qua tác động tới hành vi người tiêu dùng
Keywords
hành vi người tiêu dùng, dịch vụ internet banking, ngân hàng thương mại Việt Nam
???dc.relation.reference???
1. Agarwal, R., Rastogi, S., & Mehrotra, A. (2009). Customers’ perspectives regarding ebanking in an emerging economy. Journal of Retailing and Consumer Services, 16(5), 340-351.
2. Agarwal, R. and Prasad, J. (1999), “Are individual differences germane to the acceptance of new information technologies?”, Decision Sciences, Vol. 30 No. 2, pp. 361-91.
3. Ajzen 1.(1991), The theory of planned behaviour: Organisational Behaviour and Human Decision processes, 50,179-211.
4. Ajzen, I. (1985) From intentions to actions: A theory of planned behavior. In: Action control from cognition to behavior. Eds: Khul, J. and Beckmann, J. Berlin: Verlag. 10-39.
1. Agarwal, R., Rastogi, S., & Mehrotra, A. (2009). Customers’ perspectives regarding ebanking in an emerging economy. Journal of Retailing and Consumer Services, 16(5), 340-351.
2. Agarwal, R. and Prasad, J. (1999), “Are individual differences germane to the acceptance of new information technologies?”, Decision Sciences, Vol. 30 No. 2, pp. 361-91.
3. Ajzen 1.(1991), The theory of planned behaviour: Organisational Behaviour and Human Decision processes, 50,179-211.
4. Ajzen, I. (1985) From intentions to actions: A theory of planned behavior. In: Action control from&...See More
DTNC412.pdfSize : 27,83 MB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0