Abstract
Chương I: Cơ sở lý luận về truyền thông marketing nội bộ và tổng quan nghiên cứu. Chương II: Phương pháp nghiên cứu. Chương III: Kết quả nghiên cứu. Chương IV: Kết luận và một số đề xuất
Keywords
Marketing, Nghiên cứu, Truyền thông, Đại học
Publisher
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Ahmed P.K & Rafiq M (1993), Journal of Marketing Management
2. Ahmed P.K & Rafiq M (2007), Internal Marketing tools and concept for customer focused management
3. Ballantyne (2000), The strengths and weaknesses of internal arketing
4. Barnes (1989), The Role of Internal Marketing: If the Staff Won‟t Buy it. Why Should the Customer? Irish Marketing Review
5. Berry & Parasuraman (1991), Marketing Services: Competing through Quality
1. Ahmed P.K & Rafiq M (1993), Journal of Marketing Management
2. Ahmed P.K & Rafiq M (2007), Internal Marketing tools and concept for customer focused management
3. Ballantyne (2000), The strengths and weaknesses of internal arketing
4. Barnes (1989), The Role of Internal Marketing: If the Staff Won‟t Buy it. Why Should the Customer? Irish Marketing Review
5. Berry & Parasuraman (1991), Marketing Services: Competing through Quality
See More
Appears in Collections: | 21. Marketing
|
THS.12564.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRSize : 1,31 MB
Format : Adobe PDF
View : 6
Download : 0