Tóm tắt
Chương I: Giới thiệu chung về nghiên cứu. Chương II: Cơ sở lí thuyết về tâm lý người tiêu dùng. Chương III: Mô hình và phương pháp nghiên cứu. Chương IV: Kết quả nghiên cứu và ý nghĩa
Chủ đề
Thực phẩm tươi sống, Tâm lý mua hàng, Ảnh hưởng tâm lý mua hàng
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Aiken, K. D., & Boush, D. M. (2006), “Trustmarks, objective-source ratings, and implied investments in advertising: investigating online trust and the context-specific nature of internet signals”, Journal of the Academy of Marketing Science, 34(3), 308-323.
2. Ajzen, I. (1985), From intentions to actions: A theory of planned behavior. In Action control, Springer Berlin Heidelberg.
3. Ajzen, I. (2002), Constructing a TPB questionnaire: Conceptual and methodological considerations.
4. Alsamydai, M., Alnaimi, H., & Dajani, D. (2015), “Using Fishbein model to measure individual’s attitudes toward electronic communication means”, International Journal of Sales and Marketing Management Research and Development (5), 2, 1, 18.
5. Anderson, J. C., & Narus, J. A. (1984), “A model of the distributor's perspective of distributor-manufacturer working relationships”, The journal of marketing, 62-74.
1. Aiken, K. D., & Boush, D. M. (2006), “Trustmarks, objective-source ratings, and implied investments in advertising: investigating online trust and the context-specific nature of internet signals”, Journal of the Academy of Marketing Science, 34(3), 308-323.
2. Ajzen, I. (1985), From intentions to actions: A theory of planned behavior. In Action control, Springer Berlin Heidelberg.
3. Ajzen, I. (2002), Constructing a TPB questionnaire: Conceptual and methodological considerations.
4. Alsamydai, M., Alnaimi, H., & Dajani, D. (2015), “Using Fishbein model to measure indiv...See More
THS.13057.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRDung lượng : 2,36 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 0
Downloads : 0