Tóm tắt
Cuốn sách này được biên soạn nhằm hỗ trợ các nhà nghiên cứu trong lĩnh vực quản lý và quản trị kinh doanh tiếp cận một số lý thuyết cơ bản, xây dựng nền tảng kiến thức lý thuyết về quản lý và Quản trị kinh doanh, từ đó có thể đưa ra định hướng nghiên cứu phù hợp.
Chủ đề
Một số lý thuyết đương đại về Quản trị kinh doanh: Ứng dụng trong nghiên cứu
Nhà xuất bản
Nhà xuất bản Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Goar, C.D. (2007), ‘Social identity theory and reduction of inequality: Can cross-cuttingcategorization reduce inequality in mixed-race groups?’ Social Behavior and Personality, 35(4), 537-550.; 2. Huang, Y.A., Ian Phau, & Chad Lin (2010), ‘Effects of Animosity and Allocentrism on Consumer Ethnocentrism: Social Identity on Consumer Willingness to Purchase’, Asia Pacific Management Review, 15 (3), 359-376.; 3. Klein, J.G., R. Ettenson, & M.D. Moưis (1998), ‘The Animosity Model of Foreign Product Purchase: An Empirical Test in the People’s Republic of China’, Journal of Marketing, 62(Jan.), 89-100.; 4. Klein, J.G., R. Ettenson, & B.c. Krishnan (2006), ‘Extending the Construct of Consumer Ethnocentrism: When Foreign Products are Preferred’, International Marketing Review, 23(3), 304-321.; 5. Lantz, G., S. Loeb, Nguyen T.T. Mai, & Tang V. Khanh (2002), ‘National Identity, Consumer Ethnocentrism and Product Preferences in Vietnam: A Conjoint Analysis’, Kỷ yếu Hội nghị quốc tế Asia Pacific Advances in Consumer Research (R. Zwick & T. Ping (Ed.), Provo, UT: Association for Consumer Research, 5, 169-173.
1. Goar, C.D. (2007), ‘Social identity theory and reduction of inequality: Can cross-cuttingcategorization reduce inequality in mixed-race groups?’ Social Behavior and Personality, 35(4), 537-550.; 2. Huang, Y.A., Ian Phau, & Chad Lin (2010), ‘Effects of Animosity and Allocentrism on Consumer Ethnocentrism: Social Identity on Consumer Willingness to Purchase’, Asia Pacific Management Review, 15 (3), 359-376.; 3. Klein, J.G., R. Ettenson, & M.D. Moưis (1998), ‘The Animosity Model of Foreign Product Purchase: An Empirical Test in the People’s Republic of China’, Journal of M...See More
17928.pdfDung lượng : 82,01 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 25
Downloads : 1