Abstract
Chương I: Tổng quan về chất lượng dịch vụ môi giới BĐS và sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ môi giới BĐS; Chương II: Phân tích thống kê sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ tại CTCP Bighomes; Chương III: Thực trạng và giải pháp cải thiện chất lượng dịch vụ môi giới bất động sản tại Hà Nội;
Keywords
Môi giới bất động sản, Sự hài lòng của khách hàng, Công ty cổ phần đầu tư địa ốc Bighomes.
Publisher
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Feigenbaum, A V (1945), Quality control: principles, practice and administration; an industrial management tool for improving product quality and design and for reducing operating costs and losses, McGraw-Hill industrial organization and management series, New York, McGraw-Hill, OCLC 18582947; 2. American Society of Quality (ASQ). (Asq.org); 3. Christian Grönroos, (1984) "A Service Quality Model and its Marketing Implications", European Journal of Marketing, Vol. 18 Issue: 4. pp.36-44.; 4. Parasuraman, A, Ziethaml, V. and Berry, L.L., "SERVQUAL: A Multiple- Item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality' Journal of Retailing, Vo. 62. no. 1. 1988, pp 12-40; 5. Parasuraman, A., Berry, L.L. and Zeithaml, V.A., “Refinement and Reassessment of the SERVQUAL scale,” Journal of Retailing, Vol. 67, no. 4. 1991. pp 57-67
1. Feigenbaum, A V (1945), Quality control: principles, practice and administration; an industrial management tool for improving product quality and design and for reducing operating costs and losses, McGraw-Hill industrial organization and management series, New York, McGraw-Hill, OCLC 18582947; 2. American Society of Quality (ASQ). (Asq.org); 3. Christian Grönroos, (1984) "A Service Quality Model and its Marketing Implications", European Journal of Marketing, Vol. 18 Issue: 4. pp.36-44.; 4. Parasuraman, A, Ziethaml, V. and Berry, L.L., "SERVQUAL: A Multiple- Item Scale for&...See More
20.18.00016.pdfSize : 1,55 MB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0