Abstract
Chương I: Tổng quan về Maritime Bank và sự cần thiết phải nâng cao chất lượng dịch vụ ngân hàng.; Chương II: Thực trạng về chất lượng dịch vụ tại Maritime Bank Chi nhánh Hà Nội; Chương III: Một số giải pháp và kiến nghị nhằm nâng cao chất lượng dịch vụ tại Maritime Bank;
Keywords
Chất lượng dịch vụ, Chi nhánh Hà Nội, Ngân hàng thương mại Cổ phần Hàng Hải Việt Nam
Publisher
Trường đại học Kinh tế quốc dân???dc.relation.reference???
1. Abdulqwi Othman & Lynn Owen, Adopting and measuring Customer Service Quality in Islamic Banks: a case study in Kuwait Finance House, International Journal of Islamic Financial Service. Vol 3, No 1, 2002.; 2. Chaisomphol Chaoprasert & Barry Elsey, Service Quality Improvement in Thai retail Banking and its Management Implication, Service Quality Improvement in Thai Retail Banking, Vol 24, No 1, pp 47-66.; 3. Edward W.Reed, Ngân hàng thương mại, NXB TP.HCM, 1993.; 4. Jos Van Iwaarder & Ton Van der Wiele, A study on the Applicability of SERQUAL dimension for websites, Erasmus University Rotterdam.; 5. Nguyễn Đình Phan, Bài giảng Quản trị chất lượng dịch vụ, Đại học Kinh Tế Quốc Dân
1. Abdulqwi Othman & Lynn Owen, Adopting and measuring Customer Service Quality in Islamic Banks: a case study in Kuwait Finance House, International Journal of Islamic Financial Service. Vol 3, No 1, 2002.; 2. Chaisomphol Chaoprasert & Barry Elsey, Service Quality Improvement in Thai retail Banking and its Management Implication, Service Quality Improvement in Thai Retail Banking, Vol 24, No 1, pp 47-66.; 3. Edward W.Reed, Ngân hàng thương mại, NXB TP.HCM, 1993.; 4. Jos Van Iwaarder & Ton Van der Wiele, A study on the Applicability ...See More
18.10.00004.pdfSize : 747,72 kB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0