Tóm tắt
Chương I: Tổng quan vấn đề nghiên cứu Chương II: Cơ sở lý luận và mô hình nghiên cứu Chương III: Phương pháp nghiên cứu Chương IV: Kết quả nghiên cứu Chương V: Khuyến nghị và giải pháp
Chủ đề
Hành vi chuyển đổi, Khách hàng cá nhân, Ngân hàng thương mại, Sử dụng dịch vụ
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. A.M., Mothersbaugh, L.D., và Beautty, E.s. (2002), “Why customers stay: measuring the underlying dimensions of services switching costs and managing their differential strategic outcomes”, Journal of Business Research, 55, pp.441-50.
2. Aldlaigan, A. H., và Buttle, F. A. (2002), “SYSTRA -SQ: A new measure of bank service quality”, International Journal of Service Industry Management, 4, pp.362. 381.
3. Alexandris, K., Dimitriadis, N., và Markata, D. (2002), “Can perceptions of sendee quality predict behaviour intentions? An exploratory study in the hotel sector in Greece”, Managing Service Quality, 12(4), pp.224-232.
4. Amemiya, T. (1981), “Qualitative response model: A survey”, Journal of Economic Literature, 19, pp.1485-1536.
5. Anderson, E., Fomell, c., và Lehmann, D. R. (1994), “Customer satisfaction, market share, and profitability: Finding from Sweden”, Journal of Marketing
58(July), pp.53-66.
1. A.M., Mothersbaugh, L.D., và Beautty, E.s. (2002), “Why customers stay: measuring the underlying dimensions of services switching costs and managing their differential strategic outcomes”, Journal of Business Research, 55, pp.441-50.
2. Aldlaigan, A. H., và Buttle, F. A. (2002), “SYSTRA -SQ: A new measure of bank service quality”, International Journal of Service Industry Management, 4, pp.362. 381.
3. Alexandris, K., Dimitriadis, N., và Markata, D. (2002), “Can perceptions of sendee quality predict behaviour intentions? An exploratory study in the hotel sector in Gree...See More
1650.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 55,9 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 8
Downloads : 0