Abstract
Chương I: Giới thiệu Chương II: Cơ sở lý thuyết Chương III: Phương pháp nghiên cứu Chương IV: Kiểm định mô hình nghiên cứu Chương V: Bàn luận và khuyến nghị
Keywords
Internet banking, Khách hàng, Ngân hàng, Nhân tố
Publisher
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Abdulrahman, A., Abbas, N. (2008) ‘Examining a theoiy of reasoned action (TRA) in internet banking using SEM among Saudi consumer’ http://www.aabri.com/OC2013Manuscripts/OC13040.pdf, truy cập Nguyễngày 9/9/2014
2. Ahhlaq, A., and Ahmed, E., (2013), ‘The effect of motivation on trust in the acceptance of internet banking in a low income country’, The International of bank marketing.
3. Ajzen, I. (1991), ‘The theory of planned behaviour’. Organisational Behaviour and Human Decision Processes, so 50, tập 2, tr. 179-211.
4. Ajzen, I. (1985), ‘From Intentions to Actions: A Theory of Planned Behavior’, in Action Control: From Cognition to Behavior, J. Kuhl and J. Beckmann (eds.), New York: Springer-Verlag, tr.11-39.
1. Abdulrahman, A., Abbas, N. (2008) ‘Examining a theoiy of reasoned action (TRA) in internet banking using SEM among Saudi consumer’ http://www.aabri.com/OC2013Manuscripts/OC13040.pdf, truy cập Nguyễngày 9/9/2014
2. Ahhlaq, A., and Ahmed, E., (2013), ‘The effect of motivation on trust in the acceptance of internet banking in a low income country’, The International of bank marketing.
3. Ajzen, I. (1991), ‘The theory of planned behaviour’. Organisational Behaviour and Human Decision Processes, so 50, tập 2, tr. 179-211.
4. Ajzen, I. (1985), ‘From Int...See More
1279.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Size : 147,6 MB
Format : Adobe PDF
View : 8
Download : 0