Tóm tắt
Chương I: Giới thiệu Chương II: Cơ sở lý thuyết Chương III: Phương pháp nghiên cứu Chương IV: Kiểm định mô hình nghiên cứu Chương V: Bàn luận và khuyến nghị
Chủ đề
Internet banking, Khách hàng, Ngân hàng, Nhân tố
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Abdulrahman, A., Abbas, N. (2008) ‘Examining a theoiy of reasoned action (TRA) in internet banking using SEM among Saudi consumer’ http://www.aabri.com/OC2013Manuscripts/OC13040.pdf, truy cập Nguyễngày 9/9/2014
2. Ahhlaq, A., and Ahmed, E., (2013), ‘The effect of motivation on trust in the acceptance of internet banking in a low income country’, The International of bank marketing.
3. Ajzen, I. (1991), ‘The theory of planned behaviour’. Organisational Behaviour and Human Decision Processes, so 50, tập 2, tr. 179-211.
4. Ajzen, I. (1985), ‘From Intentions to Actions: A Theory of Planned Behavior’, in Action Control: From Cognition to Behavior, J. Kuhl and J. Beckmann (eds.), New York: Springer-Verlag, tr.11-39.
1. Abdulrahman, A., Abbas, N. (2008) ‘Examining a theoiy of reasoned action (TRA) in internet banking using SEM among Saudi consumer’ http://www.aabri.com/OC2013Manuscripts/OC13040.pdf, truy cập Nguyễngày 9/9/2014
2. Ahhlaq, A., and Ahmed, E., (2013), ‘The effect of motivation on trust in the acceptance of internet banking in a low income country’, The International of bank marketing.
3. Ajzen, I. (1991), ‘The theory of planned behaviour’. Organisational Behaviour and Human Decision Processes, so 50, tập 2, tr. 179-211.
4. Ajzen, I. (1985), ‘From Int...See More
1279.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 147,6 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 8
Downloads : 0