Abstract
Chương I: Phần mở đầu Chương II: Cơ sở lý thuyết về tài sản thương hiệu dựa trên khách hàng Chương III: Phương pháp nghiên cứu Chương IV: Kết quả nghiên cứu Chương V: Bình luận và kiến nghị
Keywords
Gốm, Làng nghề, Thương hiệu, Tỉnh phía Bắc, Việt Nam
Publisher
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Aakcr, D.A. (1991 ), Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, New York, USA
2. Aaker D A (1996), “Measuring Brand, Equity across Products and Markets”, California Management Review, Vol. 38, No. 3, pp. 102-120.
3. Aaker D. (1996), Building Strong Brands, 1st Ed., Free Press, New York
4. Aiken, L. s., & West, s. G. (1991). Multiple regression: Testing and interpreting interactions. Newbury Park, CA: Sage.
5. Ailawadi, K, Lehmann, D and Neslin, s (2003), “Revenue premium as an outcome measure of brand equity”, Journal of Marketing 61 (4), Oct, pp 1-17
1. Aakcr, D.A. (1991 ), Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, New York, USA
2. Aaker D A (1996), “Measuring Brand, Equity across Products and Markets”, California Management Review, Vol. 38, No. 3, pp. 102-120.
3. Aaker D. (1996), Building Strong Brands, 1st Ed., Free Press, New York
4. Aiken, L. s., & West, s. G. (1991). Multiple regression: Testing and interpreting interactions. Newbury Park, CA: Sage.
5. Ailawadi, K, Lehmann, D and Neslin, s (2003), “Revenue premium as an outcome measure&...See More
Appears in Collections: | 19. Marketing
|
1620.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Size : 163,21 MB
Format : Adobe PDF
View : 4
Download : 0