Tóm tắt
Chương I: Phần mở đầu Chương II: Cơ sở lý thuyết về tài sản thương hiệu dựa trên khách hàng Chương III: Phương pháp nghiên cứu Chương IV: Kết quả nghiên cứu Chương V: Bình luận và kiến nghị
Chủ đề
Gốm, Làng nghề, Thương hiệu, Tỉnh phía Bắc, Việt Nam
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Aakcr, D.A. (1991 ), Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, New York, USA
2. Aaker D A (1996), “Measuring Brand, Equity across Products and Markets”, California Management Review, Vol. 38, No. 3, pp. 102-120.
3. Aaker D. (1996), Building Strong Brands, 1st Ed., Free Press, New York
4. Aiken, L. s., & West, s. G. (1991). Multiple regression: Testing and interpreting interactions. Newbury Park, CA: Sage.
5. Ailawadi, K, Lehmann, D and Neslin, s (2003), “Revenue premium as an outcome measure of brand equity”, Journal of Marketing 61 (4), Oct, pp 1-17
1. Aakcr, D.A. (1991 ), Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, New York, USA
2. Aaker D A (1996), “Measuring Brand, Equity across Products and Markets”, California Management Review, Vol. 38, No. 3, pp. 102-120.
3. Aaker D. (1996), Building Strong Brands, 1st Ed., Free Press, New York
4. Aiken, L. s., & West, s. G. (1991). Multiple regression: Testing and interpreting interactions. Newbury Park, CA: Sage.
5. Ailawadi, K, Lehmann, D and Neslin, s (2003), “Revenue premium as an outcome measure&...See More
1620.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 163,21 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 4
Downloads : 0