Abstract
Chương I: Một số vấn đề lý luận chung về chất lượng dịch vụ khách sạn Chương II: Phương pháp thống kê nghiên cứu chất lượng dịch vụ khách sạn ở Việt Nam Chương III: Vận dụng một số phương pháp thống kê đánh giá chất lượng dịch vụ khách sạn ở Việt Nam - minh họa số liệu điều tra các khách sạn 3 sao trên địa bàn Hà Nội.
Keywords
Chất lượng dịch vụ, Dịch vụ khách sạn, Thống kê
Publisher
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Al Khattab, S. A. & Aldehayyat, J. S., (2011), ‘Perceptions of Service Quality in Jordanian Hotels’, International Journal of Business and Management, Số 6 Tập 7, tr. 226-233.
2. Blešić, I., (2011), ‘Application of Gap Model in the Researches of Hotel Services Quality’, International Scientific Journal, Số 15, Tập 1, tr. 40-52.
3. Blešić, I., Ivkov-Džigurski, A., Stankov, U. & Bradiæ, M., (2011), ‘Research of expected and perceived service quality in hotel management’, Journal of
Tourism, Số 11, Tập 11, tr. 6-14.
4. Boon-itt, S. & Rompho, N., (2012), ‘Measuring Service Quality Dimensions: An Empirical Analysis of Thai Hotel Industry’, International Journal of Business Administration, Số 3, Tập 5, tr. 52-63.
5. Broderick A. J. & Vachirapornpuk, S., (2002), ‘Service quality in Internet banking: the importance of customer role’, Marketing Intelligence & Planning,
Số 20, Tập 6, tr. 327 – 335.
1. Al Khattab, S. A. & Aldehayyat, J. S., (2011), ‘Perceptions of Service Quality in Jordanian Hotels’, International Journal of Business and Management, Số 6 Tập 7, tr. 226-233.
2. Blešić, I., (2011), ‘Application of Gap Model in the Researches of Hotel Services Quality’, International Scientific Journal, Số 15, Tập 1, tr. 40-52.
3. Blešić, I., Ivkov-Džigurski, A., Stankov, U. & Bradiæ, M., (2011), ‘Research of expected and perceived service quality in hotel management’, Journal of
Tourism, Số 11, Tập 11, tr. 6-14.
4. Boon-itt, S. & Ro...See More
Appears in Collections: | 06. Kinh tế học
|
1474.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Size : 2,22 MB
Format : Adobe PDF
View : 3
Download : 0