Abstract
Chương I: Lý thuyết về quản trị quan hệ khách hàng; Chương II: Thực trạng quản trị quan hệ với người lái xe của UBER tại Hà Nội; Chương III: Giải pháp quản trị mối quan hệ với người lái xe của UBER trong bối cảnh chuyển giao kinh doanh tại Đông Nam Á
Keywords
Quản trị mối quan hệ, Người lái xe, UBER, Hà Nội
Publisher
Kinh tế quốc dân???dc.relation.reference???
1. Francis Buttle (2004), Customer Relationship Management: Concepts and Tools.; 2. Francis Buttle (2004), The CRM Value Chain.; 3. Francis Buttle (2015), Customer Relationship Management: Concepts and Technologies, Routledge, UK.; 4. Jonathan V. Hall, Alan B. Krueger (2015), An Analysis of the Labor Market for Uber’s Driver-Partners in the United States, Department of Economics and Woodrow Wilson School, Princeton University.; 5. Magnus Ofstad (2017), The Rise of Ridesharing Platforms: an Uber-assessment of bits and atoms, Master Thesis, University of Oslo.
1. Francis Buttle (2004), Customer Relationship Management: Concepts and Tools.; 2. Francis Buttle (2004), The CRM Value Chain.; 3. Francis Buttle (2015), Customer Relationship Management: Concepts and Technologies, Routledge, UK.; 4. Jonathan V. Hall, Alan B. Krueger (2015), An Analysis of the Labor Market for Uber’s Driver-Partners in the United States, Department of Economics and Woodrow Wilson School, Princeton University.; 5. Magnus Ofstad (2017), The Rise of Ridesharing Platforms: an Uber-assessment of bits and atoms, Master Thesis, University of Oslo.
See More
Appears in Collections: | CLC/Quản trị Marketing
|
163.pdfSize : 48,49 MB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0