Ấn phẩm
A study on factors affecting employee – based employer branding of langmaster international technology development and education investment joint stock company

Xem mô tả
158
Xem & Tải
0
Nhan đề khác
Tóm tắt
Chapter 1: Introduction includes the study's rationale, research objectives, questions, scope, methodology, and research design. Chapter 2: Literature review which discusses definitions of brand, employer branding and research framework. Chapter 3: The major findings, discussion, and some recommendations for improving employer branding of the company Langmaster. Chapter 4: Conclusion, the summary of the study, limitations, and suggestions for further study.
Mô tả
Department of business english
Tác giả
Ngo Thi Quynh Nga
Tác giả khác
Người hướng dẫn
Nguyen, Thi Hong Hanh, Ph.D
Nơi xuất bản
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
Năm xuất bản
2023
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
Factors affecting employee , Branding of langmaster international technology development and education investment joint stock company
