Tóm tắt
Chương I: Cơ sở lý luận về phát triển hoạt động cho vay doanh nghiệp siêu vi mô của ngân hàng thương mại. Chương II: Thực trạng phát triển hoạt động cho vay doanh nghiệp siêu vi mô tại Vietinbank - Chi nhánh Nghệ An. Chương III: Giải pháp phát triển hoạt động cho vay doanh nghiệp siêu vi mô tại Vietinbank – Chi nhánh Nghệ An
Chủ đề
Cho vay, Doanh nghiệp siêu vi mô, Vietinbank
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Adekunle Bamidele (2012), The Relationship between Credit Characteristics and Microenterprise
2. Ahmad Jamal & Kamal Naser (2002), Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key .....with service quality and customer satisfaction (Levesque and McDougall, 1996; Naser et al., 1999).
3. Arash Shashin, “SERVQUAL and Model of Service Quality Gaps, A FrameworkforDetermining and Prioritizing Critical Factorsin Delivering Quality Services”.
4. Bachelet, (1995), Measuring Satisfaction, or the Chain, the Tree and the Nest” in Brooks
5. Mai Văn Bạn (2009), Giáo trình Nghiệp vụ Ngân hàng thương mại, Nhà xuất bản Tài chính
1. Adekunle Bamidele (2012), The Relationship between Credit Characteristics and Microenterprise
2. Ahmad Jamal & Kamal Naser (2002), Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key .....with service quality and customer satisfaction (Levesque and McDougall, 1996; Naser et al., 1999).
3. Arash Shashin, “SERVQUAL and Model of Service Quality Gaps, A FrameworkforDetermining and Prioritizing Critical Factorsin Delivering Quality Services”.
4. Bachelet, (1995), Measuring Satisfaction, or the Chain, the Tree and the Nest” in Brooks
5. Mai Văn Bạn ...See More
THS.16223.pdfG:\KINH TE\A. FILE SCAN\4. LUANVANTHACSY-OCRDung lượng : 1,63 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 0
Downloads : 0