Tóm tắt
Chương I: Lý luận chung về cơ sở xây dựng chiến lược marketing của doanh nghiệp logistics. Chương II: Thực trạng cơ sở xây dựng chiến lược marketing của doanh nghiệp logistics tại thành phố Hải Phòng. Chương III: Phương hướng và giải pháp vận dụng các cơ sở xây dựng chiến lược marketing cho doanh nghiệp logistics tại Hải Phòng.
Chủ đề
Chiến lược, Cơ sở, Doanh nghiệp, Hải Phòng, Logistics, Marketing, Nghiên cứu, Xây dựng
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Amos Paul (2007), “Responding to global logistics trends with a national logistics strategy”, World Bank, Washington DC
2. Asian Development Bank, ADB (2007), “Development Study on the North – South Economic Corridor”, Regional Technical Assistance No. 6310.
3. Aysegul Ozsomer, Gregory E. Prussia (2000), Competing Perspectives in International Marketing Strategy: Contingency and Process Models”. , Journal of
International Marketing, Vol.8, No.1.
4. Ballou, R.H. (2004), Business logistics/ supply chain management, 5th Edition, Pearson Prentice Hall.
5. Banomyong, R. (2010), “Development of a Greater Mekong Subregion logistics development framework”, Centre for Logistics Research, Thammasat University, Thailand.
1. Amos Paul (2007), “Responding to global logistics trends with a national logistics strategy”, World Bank, Washington DC
2. Asian Development Bank, ADB (2007), “Development Study on the North – South Economic Corridor”, Regional Technical Assistance No. 6310.
3. Aysegul Ozsomer, Gregory E. Prussia (2000), Competing Perspectives in International Marketing Strategy: Contingency and Process Models”. , Journal of
International Marketing, Vol.8, No.1.
4. Ballou, R.H. (2004), Business logistics/ supply chain management, 5th Edition, Pearson Prentice Hall.
5. Banomyong, R. (2010), ...See More
1318.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 3,19 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 12
Downloads : 6