Abstract
Chương 1: Khái quát về ngành bán lẻ trực tuyến ở Việt Nam . Chương 2: Tổng quan nghiên cứu. Chương 3: Giả thuyết, mô hình và phương pháp nghiên cứu. Chương 4: Kết quả nghiên cứu. Chương 5: Trao đổi, giải pháp và kiến nghị
Keywords
trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp (CSR), trung thành của khách hàng, mua sắm trực tuyến ở Hà Nội
???dc.relation.reference???
1. Adeyanju, D. (2012), ‘An assessment of the impact of corporate social responsibility on Nigerian society: The examples of banking and communication industries’,
2. Universal Journal of Marketing and Business Research, Vol. 1, No. 1, pp. 17-43. Agarwal, R. &Venkatesh, V. (2002), ‘Assessing a firm’s web presence: a heuristic evaluation procedure for the measurement of usability’, Information Systems Research, Vol.132, pp.168-186.
3. Aiken, L. S., & West, S. G. (1991). Multiple regression: Testing and interpreting interactions. Thousand Oaks, CA:Sage
4. Alptekin, N.; Hall, E.E. & Sevim, N. (2015), ‘Ranking Determinants on Quality of Online Shopping Websites Using Integrated Entropy and TOPSIS Methods’, International Journal of Business and Social Science, Vol.64, pp.37-49.
1. Adeyanju, D. (2012), ‘An assessment of the impact of corporate social responsibility on Nigerian society: The examples of banking and communication industries’,
2. Universal Journal of Marketing and Business Research, Vol. 1, No. 1, pp. 17-43. Agarwal, R. &Venkatesh, V. (2002), ‘Assessing a firm’s web presence: a heuristic evaluation procedure for the measurement of usability’, Information Systems Research, Vol.132, pp.168-186.
3. Aiken, L. S., & West, S. G. (1991). Multiple regression: Testing and interpreting interactions. Thousand Oaks, CA:Sage
4. Alptekin, ...See More
DTNC465.pdfSize : 20,17 MB
Format : Adobe PDF
View : 0
Download : 0