Tóm tắt
Chương 1: Cơ sở lý luận về nhận thức của người tiêu dùng đối với việc sử dụng người nổi tiếng làm đại diện thương hiệu. Chương 2: Đánh giá mức độ nhận thức của người tiêu dùng đối với việc sử dụng người nổi tiếng làm đại diện thương hiệu . Chương 3: Khuyến nghị và đề xuất
Chủ đề
mức độ nhận thức của người tiêu dùng Việt nam, sử dụng người nổi tiếng, đại sứ thương hiệu
???dc.relation.reference???
1. Achmad Yanu Alif Fianto (2014), The Influence of Brand Image on Purchase Behaviour Through Brand Trust.
2. Amit, K. (2010). Celebrity endorsement and its impact on consumer buying behaviour. Boummouth university.
3. Bojei, Jamil and Alwie, Aryaty (2010), The influence of relationship quality on loyalty in service sector, International Journal of Economics and Management.
4. Davis, K. M. (2017). Social Media, Celebrity Endorsers and Effect on Purchasing Intentions of Young Adults. West Virginia University
1. Achmad Yanu Alif Fianto (2014), The Influence of Brand Image on Purchase Behaviour Through Brand Trust.
2. Amit, K. (2010). Celebrity endorsement and its impact on consumer buying behaviour. Boummouth university.
3. Bojei, Jamil and Alwie, Aryaty (2010), The influence of relationship quality on loyalty in service sector, International Journal of Economics and Management.
4. Davis, K. M. (2017). Social Media, Celebrity Endorsers and Effect on Purchasing Intentions of Young Adults. West Virginia University
See More
DTNC503.pdfDung lượng : 18,83 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 0
Downloads : 0