Tóm tắt
Chương I: Tổng quan nghiên cứu; Chương II: Phương pháp nghiên cứu và kết quả nghiên cứu; Chương III: Bàn luận về kết quả nghiên cứu và kiến nghị
Chủ đề
Phong cách lãnh đạo, công cụ công nghệ thông tin, tri thức của giảng viên, trường đại học công lập
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Alavi, M. & Leidner, D. (2001), ‘Knowledge management and knowledge management systems: conceptual foundations and research issues’, M IS Quarterly, 25(1), 107-136.
2. Blurton, c., 2002, ‘New Directions ofICT-Use in Education’, Available online https:/'lww w.academ ia.edu/36107452/
3. New D irections of JC T-U s e i n Education, accessed 31 March 2020.
4. Bock, G.W., Zmud, R.W., Kim, Y.G. & Lee, J.N. (2005), ‘Behavioral intention formation in knowledge sharing: examining the roles of extrinsic motivators, social-psychological forces, and organizational climate’, MIS Quarterly, 29(1), 87-111.
5. Cabrera & Cabrera (2005), ‘Fostering knowledge sharing through people management practices’, International Journal of Hum an Resource Managem ent, 16(5), 720—735.
1. Alavi, M. & Leidner, D. (2001), ‘Knowledge management and knowledge management systems: conceptual foundations and research issues’, M IS Quarterly, 25(1), 107-136.
2. Blurton, c., 2002, ‘New Directions ofICT-Use in Education’, Available online https:/'lww w.academ ia.edu/36107452/
3. New D irections of JC T-U s e i n Education, accessed 31 March 2020.
4. Bock, G.W., Zmud, R.W., Kim, Y.G. & Lee, J.N. (2005), ‘Behavioral intention formation in knowledge sharing: examining the roles of extrinsic motivators, social-psychological forces, and organizational cl...See More
806.pdfDung lượng : 59,27 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 0
Downloads : 0