Tóm tắt
Chương I: Cơ sở lý luận; Chương II: Phương pháp nghiên cứu; Chương III: Kết quả nghiên cứu; Chương IV: Kết luận và đề xuất
Chủ đề
Nghiên cứu sinh, người hướng dẫn khoa học, trao đổi học thuật, nghiên cứu thực nghiệm, trường Đại học tại Việt Nam
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Al-Sheeb, B., Hamouda, A. M., & Abdella, G. M. (2018). Investigating determinants of student satisfaction in the first year of college in a public university in the state of Qatar. Education Research International.
https://doi.Org/10.l 155/2018/7194106
2. Allen, J., and D. Davis. 1991. “Searching for Excellence in Marketing Education: The Relationship between Service Quality and Three Outcome Variables.” Journal of Marketing Education 13 (1): 47-55. doi: 10.1177/
027347539101300106.
3. Barnes, B. J., & Randall, J. (2012). Doctoral student satisfaction: An examination of disciplinary, enrollment, and institutional differences. Research in Higher Education, 53(1), 47-75.
4. Donohue, T. L., & Wong, E. H. (1997). Achievement motivation and college satisfaction in traditional and nontraditional students. Education, J 18(2), 237-244.
5. Gibbons, s., E. Neumayer, and R. Perkins. 2015. “Student Satisfaction, League Tables and University Applications: Evidence from Britain.” Economics of Education Review 48: 148-164.
1. Al-Sheeb, B., Hamouda, A. M., & Abdella, G. M. (2018). Investigating determinants of student satisfaction in the first year of college in a public university in the state of Qatar. Education Research International.
https://doi.Org/10.l 155/2018/7194106
2. Allen, J., and D. Davis. 1991. “Searching for Excellence in Marketing Education: The Relationship between Service Quality and Three Outcome Variables.” Journal of Marketing Education 13 (1): 47-55. doi: 10.1177/
027347539101300106.
3. Barnes, B. J., & Randall, J. (2012). Doctoral student satisfaction:...See More
820.pdfDung lượng : 36,09 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 12
Downloads : 0