Ấn phẩm
A study on some impacts of service quality on customer satisfaction in interspace Vietnam company limited in 2023

Xem mô tả
216
Xem & Tải
22
Nhan đề khác
Tóm tắt
Chapter 1: Introduction. Provide rationale; scope; research questions; research method; significance of the study Chapter 2: Literature review- reviews key terms, definitions related to research topic, the theoretical background and introduces the company. Chapter 3: Findings and analysis- provide a thorough analysis of collected data, major findings and recommend some solutions to improve service quality. Chapter 4: Conclusion- give summary, limitation of the research, propose recommendations for the future study.
Mô tả
Department of business english
Tác giả
Tran Van Anh
Tác giả khác
Người hướng dẫn
Pham, Thi Thanh Thuy, Assoc. Prof. Dr
Nơi xuất bản
Nhà xuất bản
Trường Đại Học Kinh Tế Quốc Dân
Năm xuất bản
2023
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
Impacts of service quality on customer satisfaction , Interspace Vietnam company limited in 2023
