Tóm tắt
Chương I: Giới thiệu luận án Chương II: Cơ sở lý thuyết, mô hình và giả thuyết nghiên cứu Chương III: Thiết kế nghiên cứu Chương IV: Kết quả nghiên cứu Chương V: Luận bàn kết quả nghiên cứu và đề xuất một số khuyến nghị đối với các doanh nghiệp quảng cáo
Chủ đề
Mạng xã hội, Xem quảng cáo
Nhà xuất bản
Trường ĐH Kinh Tế Quốc Dân???dc.relation.reference???
1. Agarwal, R., Animesh, A. and Prasad, K., (2009), "Research note-social interactions and the ―digital divide‖: Explaining variations in internet use‘,
Information Systems Research, 20(2), pp.277-294.
2. Aguirre, Elizabeth & Mahr, Dominik & Grewal, Dhruv & de ruyter, Ko & Wetzels, Martin., (2014). "Unraveling the Personalization Paradox: The Effect of Information Collection and Trust-Building Strategies on Online Advertisement Effectiveness‘, Journal of Retailing, 91. 10.1016/j.jretai.2014.09.005.
3. Ajzen, I. and Driver, B.L.,(1992), "Application of the theory of planned behavior to leisure choice‘, Journal of leisure research, 24(3), p.207.
4. Ajzen, I. and Fishbein, M.,(2005), "The influence of attitudes on behavior‘, The handbook of Attitudes, 31, 173-221.
5. Ajzen, I. and Madden, T.J.,(1986), "Prediction of goal-directed behavior from attitudinal and normative variables‘, Journal of Experimental Social Psychology, 22, pp.453-474.
1. Agarwal, R., Animesh, A. and Prasad, K., (2009), "Research note-social interactions and the ―digital divide‖: Explaining variations in internet use‘,
Information Systems Research, 20(2), pp.277-294.
2. Aguirre, Elizabeth & Mahr, Dominik & Grewal, Dhruv & de ruyter, Ko & Wetzels, Martin., (2014). "Unraveling the Personalization Paradox: The Effect of Information Collection and Trust-Building Strategies on Online Advertisement Effectiveness‘, Journal of Retailing, 91. 10.1016/j.jretai.2014.09.005.
3. Ajzen, I. and Driver, B.L.,(1992), "Application of the theory of planned&...See More
1414.pdfG:\KINH TE\1. LUANANTIENSY(OCR)Dung lượng : 2,06 MB
Định dạng : Adobe PDF
Views : 17
Downloads : 0